Ľudia váš text na webe nečítajú. Čo s ním teda robia?

Najskôr si pozrú toto

Potom toto

…no a nakoniec toto

Ľudia, respektíve ich mozog text iba skenuje.

To znamená, že:

sa môže stať, že neperčítate kadžé písemnko, ale slovo ako celok.

Prvé a posledné písmenko musia byť na svojom mieste

Ak čítate túto vetu,
oči skenujú celý texty 
zľava doprava*

*Takto si delia vety
na skupiny na 2,
až 4 slová

Najšikovnejší ľudia dokážu naskenovať maximálne 
2-5 slov, potom potrebujú 
pauzu

Takže, čo z toho vyplýva? Ak chcete, aby si ľudia prečítali celý váš text a pochopili myšlienky či príbeh, ktorý im chcete cez váš text zdielať, určite to nerobte takýmto dlhým textovým blokom, ktorý sa “číta” veeeeľmi ťažko. Pre ľudské oko je naozaj náročné naskenovať takto rozsiahlu skupinu slov, a obzvlášť, ak to človek číta na mobile. Od tohto bodu končí výpovedná hodnota tohto textu a nasledujúce slová sú tu len preto, aby bol tento odsek čo najdlhší, a o to ťažšie sa čítal. Ak ste to dočítali až sem, patríte medzi menej, ako 5% ľudí, ktorí to tiež prečítali. Ale naozaj! Už to prestaňte čítať! Nič ďalšie tu nie je.

Nepíšte svoje texty tak, ako je napísaný ten vyššie ⬆️

… a pri písaní svojich textov si spomente na skupiny slov

Obsah, ako je aj ten vyššie nazývame "marketingová jednohubka"

Ide o hodnotný a stručne napísaný “infotip”. Takéto infotipy sú poskrývané naprieč celým našim webom.
Aby vám už žiadna ďalšia marketingové jednohubka neušla,
prihláste sa na odber.

Emaily pre váš rast 🚀

Žiadny spam, iba užitočné infošky, ktoré naboostujú vaše podnikanie a sem tam ponuka (ktorú neodmietnete)